Subject: RE: Kihnu lennuvälja käsiraamat
From: Eve Härm <[email-masked]>
To: "'Laur Lumpre'" <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Jul 2024 15:15:00 +0300

Tere Laur

Kihnu lennuvälja käsiraamatu versioon 10 oh heakskiidetud LOIS-is.

Juhuks, kui LOIS kaudu see info sinuni ei jõudnud, siis heakskiitev otsus
on lisatud ka käesolevale kirjale.

Tervitades

Eve Härm

Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakonna juhataja

+372 58 130 721

www.transpordiamet.ee | Lõõtsa 5, Tallinn 11415

Transpordiamet

From: Laur Lumpre <[email-masked]>
Sent: Wednesday, June 5, 2024 8:28 AM
To: [email-masked]
Cc: [email-masked]
Subject: Kihnu lennuvälja käsiraamat

Tere

Edastan lennundusteenistusele heaks kiitmiseks Kihnu lennuvälja
käsiraamatu versiooni 10.

Lugupidamisega

Laur Lumpre | Vanem-lennuinformaator

+372 5031448 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>

AS Tallinna Lennujaam

Tartu mnt. 101, Tallinn 10112

www.tallinn-airport.ee <http://www.tallinn-airport.ee>

 <https://www.tallinn-airport.ee/ettevottest/keskkond/> Aastaks 2030 oleme
saavutanud süsinikuneutraalsuse.

Lenda Ruhnut avastama. Rohkem infot lennugraafikute ja piletite kohta
leiad  <https://eestilennud.ee/> Diamond Sky kodulehelt.